2019. július 5., péntek

Egy kis visszatekintés

Nyári szabadságom előtt hadd idézzem fel az immár több mint fél éves Weöres Sándor blog témáit.

Legnépszerűbb máig a legelső, költő születik című blogbejegyzésem volt. De olvashattak Weöres diákkoráról, házasságáról, pályatársairól és barátairól, a kezdő évek köteteiről, művekről.

A sok-sok írás mellett igyekeztem változatos képanyaggal színesíteni a blogbejegyzéseket, és időnként játékra is invitáltam az olvasót. A blog bal oldalán betűrendben megtalálható tárgyszólista talán segít is abban, hogy megtalálják azt, ami érdekli Önöket.


Önöknek mi tetszett igazán, miből lehetne több?

A nyári pihenés, melyre céloztam, több szempontból is aktuális. Rengeteg olyan anyagot kaptam, melyet idő hiányában képtelen voltam átnézni, de arra várnak, hogy megjelenhessenek. A nyarat arra is szeretném felhasználni, hogy utazásaim során újabb képeket készítsek. A jövő héten már lesz is erre módom, de ez szintén időigényes feladat.

Bízom benne, hogy néhány napig a már megjelent blogbejegyzéseket olvasgatva lesznek majd szép élményeik, július tizenötödikétől pedig újra részesei, olvasói lesznek a naponta megjelenő kis írásoknak.

Weöres Sándor a centenáriumi vonaton - saját felvétel.

©️ Dr Stareczné Kelemen Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kinek írt Weöres verset?

A mai nyári rövid blogbejegyzésben arra buzdítom a kedves Olvasót, hogy bátran lapozgasson Weöres-kötetében, és fedezze fel, kinek írt verse...